wtorek, 19 marca 2013

Powitanie.

Cześć Wam! :)
Postanowiłam, że zacznę pisać tu opowiadanie o Justinie Bieberze. Uprzedzam, że to nie jest opowiadanie gdzie Justin jest sławnym muzykiem. O nie, wręcz przeciwnie. W tym opowiadaniu jest całkiem kimś innym. Ale nie zdradzę Wam, przekonacie się niebawem.
Zanim zacznę, mam do Was ogromną prośbę. Podpisujcie się nickami z twitter'a albo z bloga, jeżeli macie. Również, mówcie szczerze i otwarcie co sądzicie o moim opowiadaniu i jakie widzie w nich błędy. Ja obiecuje, że z każdym rozdziałem będzie coraz lepiej. To chyba, tyle. Niebawem dodam prolog a potem pierwszy rozdział. xx

Mój numer gg: 1082713
Mój twitter
Mój ask : beliebersxxxx

1 komentarz:

  1. Zajebisty kochana!!! Weszłam tak jak obiecałam ;) opko zapowiada się zajebiscie :DDDD

    OdpowiedzUsuń