poniedziałek, 18 listopada 2013

Nowe opowiadanie

Przeczytajcie, proszę!

Hejka, Wam. Na samym początku chciałam bardzo ale to bardzo przeprosić, że przestałam pisać tutaj opowiadanie. Niestety w tamtym okresie nie miałam na to czasu i dużo na głowie, teraz również nie mam dużo czasu ale postanowiłam zacząć jeszcze raz pisać opowiadanie ale o czymś innym. Teraz będę regularnie dodawać komentarze. A więc opowiadanie jest o Justinie i Caitlin a dokładnie o ich miłości. Staram się pisać tak jakby to oni pisali ale dodaje dużo od siebie. Właśnie dodałam pierwszy rozdział gdzie Justin ma dziecko, czteroletnią córeczkę. Zachęciłam Was? To wchodzę na to opowiadanie:
http://true-love-never-forgets.blogspot.com/
A jeśli przeczytacie to skomentujcie, ponieważ chce wiedzieć ilu z Was czyta moje wypociny. :)
Miłego dnia Wam kochani życzę. :)

#muchlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz