poniedziałek, 27 maja 2013

Informacja.

PRZECZYTAJCIE, PROSZĘ! :)

Hejka. :)
Bardzo, bardzo Was wszystkich przepraszam, że rozdziały są dodawane tak rzadko a większość z Was bardzo czeka aż dodam coś nowego. 
Co mnie swoją drogą bardzo cieszy i dziwi, myślałam, że stracę czytelników, ponieważ prawie w ogóle nic nie piszę. Zmienię się, obiecuje. Jak każdy z Was chodzę do szkoły, jestem w średniej szkole i nauki mam po dziurki w nosie, ledwo mam czas dla siebie a co dopiero aby napisać coś sensownego, mogłabym coś dodać ale to by było bardzo nudne, a nie chce żebyście zanudzili się czytają moje opowiadanie.
 Teraz nastąpił czas, gdzie wszyscy poprawiają oceny, ja również.. dwa razy więcej się uczę, przez co mało śpię. Ale 10 czerwca są wystawione oceny i wtedy zacznę regularnie dodawać tu rozdziały. 
Nie chce Was stracić, jesteście dla mnie najważniejsi, każdy Was najmniejszy komentarz daje mi ogromną motywację do pisania dalej. Dlatego, komentujcie proszę!


Ps. Niedługo zacznę tłumaczyć pewne opowiadanie z BFF, jeżeli będziecie zainteresowani dajcie pod tą notką swój nick od twittera albo bloga. Powiadomię Was na pewno. :)
Miłego wieczoru kochani! x




Jeżeli macie jakiekolwiek pytania piszcie na mój twitter oraz ask.fm

5 komentarzy:

  1. już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :** A mogłabyś napisać na tym blogu link do tego tłumaczenia, które chcesz tłumaczyć bo ja nie mam ani twittera ani bloga więc byłabym bardzo wdzięczna gdybyś podała go tutaj <333

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestes w szkole średniej :( Jakbys mogła napisac @yeapswaggy byłabym wdzięczna :) Fajnie i ciekawie sie zaczyna czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nie chce nic mówić ale jest już 9 lipca i nadal nic nie ma. Proszę pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz poinformować mnie o nowym opowiadaniu? @kochamjustinamm

    OdpowiedzUsuń